Πλατανος
«Μέσω της ελευθερίας και μόνο μπορεί να υπάρξει επαρκής προετοιμασία για μια πιο πλήρη ελευθερία» – William Gladstone, λόγος για την Ελλάδα, 1850

Εγώ (ακόμα) ελπίζω να την βολέψω

Ενημερώνομαι από το MEGA, δεν βλέπω Λαζόπουλο γιατί είναι λαϊκιστής, μπορεί να ψηφίσω Κουβέλη ή Ντόρα αυτή τη φορά, κι έχω πάει και Μύκονο μια βδομάδα. Τιμώ το Βελουχιώτη γιατί τον διέγραψε το ΚΚΕ, διαβάζω άρθρα της Σώτης που τα λέει χύμα στους κολλημένους, και έκανα λάικ στο f/b για τις ανοιχτές σχολές. Απεχθάνομαι τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται και επιτέλους κατανοώ και τα παιδιά των ΜΑΤ που τα βρίζει ο κάθε ταραξίας. Στη δουλειά κάτι ακούστηκε για απολύσεις. Ελπίζω να μην απολυθώ κι εγώ. Εξάλλου, απ’ ότι κατάλαβα, ο διευθυντής μάλλον τη γουστάρει τη γυναίκα μου. Για να δούμε…

Πηγή: αλιευμένο από το διαδίκτυο

Χωρίς σχόλια to “Εγώ (ακόμα) ελπίζω να την βολέψω”

Σχολιάστε

