Πλατανος
«Μέσω της ελευθερίας και μόνο μπορεί να υπάρξει επαρκής προετοιμασία για μια πιο πλήρη ελευθερία» – William Gladstone, λόγος για την Ελλάδα, 1850

Ο διάβολος και τα 40 ζευγάρια τσαρούχια

 

Μια φορά ένας κλέφτης, στον δρόμο που πήγαινε συνάντησε τον διάβολο, και ο διάβολος τον ρώτησε:

– Πού πας;

– Πάω να βρω δουλειά να δουλέψω. Είμαι φτωχός

– Έρχεσαι να γίνουμε κουμπάροι; του είπε ο διάβολος.  Εγώ θα σε κάνω πλούσιο, τι δουλειά ξέρεις και κάνεις;

– Η δουλειά μου είναι κλέφτης, του είπε.

– Α, εσύ την καλύτερη δουλειά κάνεις! Εγώ είμαι ο διάβολος και θα σε βοηθήσω να μην μπορεί να σε πιάσει κανείς.

Ο κλέφτης σαράντα χρόνια έκανε κλεψιά, και στους σαράντα απάνω πιάστηκε. Τον έβαλαν φυλακή και τον καταδίκασαν να τον κρεμάσουν.  Τον πήγαν να τον κρεμάσουν, τον έβαλαν στην κρεμάλα, του πέρασαν την θηλειά στον λαιμό. Πήγε τότε ο διάβολος, έβαλε την πλάτη του και πάτησε απάνω του, και του είπε:

– Κουμπάρε, μην φοβάσαι, εγώ είμαι εδώ. Για κοίταξε δίπλα, κουμπάρε. Βλέπεις τίποτα;

– Βλέπω μια γαϊδούρα φορτωμένη παλιά τσαρούχια.

 

– Δεν μπορούσα να τα κουβαλήσω, κείνα τα τσαρούχια. Έχασα σαράντα χρόνους να σε κυνηγώ, για να σε φέρω σε τούτη την ώρα, για να σε κρεμάσουν.

Και μονομιάς τραβήχτηκε από κάτω, κι ο κλέφτης έμεινε κρεμασμένος.

Χωρίς σχόλια to “Ο διάβολος και τα 40 ζευγάρια τσαρούχια”

Σχολιάστε

